marți, martie 18, 2014

Tutorial: Crop Top - Bald is beautiful

Este foarte greu să mă decid de fiecare dată când încerc să găsesc un nou tutorial pentru voi. Așa că am deschis dulapul și am văzut acest tricou pe care l-am primit cadou - suvenir de la Marele Canion. Nu l-am purtat niciodată pentru că forma nu mi-a permis. Era un tricou simplu, bărbătesc, care nu se potrivea la nimic. Dar cu un imprimeu deosebit. Așa că mi-am propus să îl transform!

În ce să îl transform? Păi ce aș avea nevoie? Am o fustă cu talie înaltă pe care nu o pot purta cu orice. Și o pereche de blugi scurți, cu aceeași talie înaltă, care nu au fost niciodată evidențiați.

Deci astăzi vom face acest crop top, care poate fi realizat din orice tricou simplu bărbătesc. Așa că faceți și voi o vizită în dulapul prietenului, tatălui, soțului sau chiar al vostru pentru a găsi exact ceea ce aveți nevoie!


Este un tutorial foarte simplu, vom avea nevoie doar de tricou și foarfece! Să începem!


În primul rând, călcăm tricoul pentru a ne fi mai ușor să tăiem ambele straturi în mod egal. Apoi, tăiem după liniile punctate din imaginea următoare.


Avem grijă să măsurăm mijlocul în partea de jos a tricoului, dar și să stabilim lungimea pe care dorim sa o aibă ulterior. După ce marcam mijlocul și cele două puncte din laterale, trasăm liniile care să le unească (ca în imagine). Și tăiem! 


Acum întoarcem tricoul cu partea din spate în sus. Și tăiem triunghiul care s-a format în partea de jos. Doar pe cel din partea din spate, da? 


Triunghiul din față îl vom împărți în două fâșii, pe care le vom lega ulterior între ele. 


Pentru ca marginile tricoului să arate în acest fel, va trebui să trageți ușor de ele până se vor răsuci. Acum probăm tricoul și legăm cele două fâșii din față cât de strâns dorim. 

Și gata! Avem un crop top pe care îl putem asorta la fusta sau blugii cu talie înaltă pe care nu știam cu ce să le purtăm! În curând voi veni și cu o propunere de ținută! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu